JoM KliK

Monday, November 16, 2009

NoR sYAeRA bIntI moHd NoOR

hai yang.....
nie lah panggilan keramat aku kt my beloved friend, syaera...
aku sayang ngat die.. sebab die sgt2 memahami aku, tak kira time susah or senang die mesti ada sentiasa ade time aku perlukan die... die sentiasa ade disisi aku..
die xkan melukakan hati aku... die xkan menghampakan aku.. aku sayang ngat insan yang bernama SYAERA....
time aku rase down ngat aku cari die.. sure die akan wat aku happy balik..
time aku rase sedih sure syaera datang wat aku ketawa...
time aku sunyi aku ade syaera tuk borak macam2 benda. goossip..life...artis...fesyen... sumelah kitrg borak kan..
sume orang ade best friend kan..
pahit manis kiterng lalui bersama..

yang... I LOVE U so much...
persahabatan kite berdua hingga akhir hayat....

No comments:

Post a Comment