JoM KliK

Monday, September 14, 2009

kAluMpAnG ReSort n TraINiNg CenTre

nie g bercuti ngn family abe da n kak g, fara, pokju, ayu n aku...
24/6/08 .. dah setaun berlalu memori nie tapi masih segar di ingatanku..
sonok beb g cna.. tido kat cna 1malam 2hari..
gpun time g neh bukan time cuti sekolah n g hari bekerja. so tada org la.
aku n family jew kt ctue. pe lagi men air sakan la tanpa gangguan... heeee

sampai kebas2 kaki aku lame duk lam air terju yg cejuk yg amat tu.. heee
bayangkan hari sampai tu kul 11pagi n check in dulu kat chalet. amik chalet 2 tingkat..
leh muat ramai heee
pas check in jew aku trus tukar baju n terjun lam air oooo...
cejuk bangat...
kul 4petang baru aku naik balik tas darat.. haaaa
jadi ikan duyung montel jap lam air tu.. heee
pastu bakar ayam plak n sosej yg kak g dah perap dari umh lagi..
cedap nyerrr..

kenangan kalumpang resort..
bila la nk g lagi..

No comments:

Post a Comment