JoM KliK

Friday, September 25, 2009

sElAmAt HaRi rAyA

di sini ku mohon ampun n maaf jika ada tersalah kate, terguris hati, terkate xsengaja, tertegur di mana2 tersalah silap ape2 mitak di ampun n maafkan.. 0-0 ek
hari yang sungguh mulia ini semua umat Islam menyambutnye ngan sungguh meriah bersama yang tersayang, ibu bapa, sanak saudara jauh dekat berkumpul sungguh meriah dan saling bermaaf-maafan....
seronokan raya.. hari yang sungguh ikhlas kite sesama saudara bermaaf-maafan.. ikatan yang terjalin jauh dan dekat semakin erat.. ermmm
heeeheee..

aku raya taun nie tema coklat.. aku sorang jew.. my mom color biru..
raya taun nie sonok aku jadi tuan umh beb taun nie.
bayangkan??? hahaaaa ngan xkeje g wit raya xda jadi tuan umah
kikiki.. aku wat je pe yg patut..
biskut raya sume aku main tunjuk jew, kek pun tunjuk gak, kekacang sume tunjuk..
1jew yg aku wat raya taun nie
aku wat puding triffle.. aku lupe ank snap triffle aku wat tu..
xpa nati aku bagi resipi eh..
resipi nie pun aku tgk kat blog gak.. ape da name die lupe eheeee

No comments:

Post a Comment